Velkommen til min kake-blogg

Dette er en side for de kake- og bakeinteresserte. Her legger jeg ut bilder, oppskrifter og fremgangsmåter på det jeg måtte lage av kaker, desserter, kakepynt og annet bakverk. Legger også ut litt "trinn-for-trinn"-beskrivelser.

Denne siden er ment som en informasjon- og inspirasjonsside for de bakelystne. Jeg driver ikke noe hjemmebakeri, bakingen er for meg kun hobby til eget og kjentes bruk. Det betyr at jeg derfor ikke tar på meg bakeoppdrag...

fredag 2. mars 2012

Magnolia Bakery New York


Da er jeg tilbake fra New York, og jammen fikk jeg besøkt Magnolia Bakery som planlagt. Jeg levde som en amerikaner, og spiste 2 av 3 frokoster på Magnolia. Fikk testet ut de fire mest solgte cupcakesene, og gode var de alle sammen. Red Velvet, Devil food, sjokolade og vanilje. Fikk se hvordan de pyntet både kaker og cupcakes, så jeg knipset i vei med kameraet. Oppskriftsboken deres ble med meg hjem i bagasjen, så nå er det bare å prøve seg frem.

Har laget Vanilla Cupcakes og Chocolate Cupcakes fra deres oppskrifter tidligere, og de smaker så og si det samme som de en får kjøpt i bakeriet deres. Oppskriftene finner du ved å klikke på kakenavnet.

Litt bilder fra mitt Magnolia-besøk



3 kommentarer:

  1. Åååh heldiggris :)
    Jeg skal til LA i mai og ett eller flere besøk til magnolia står øverst på listen :)
    Veldig fin blogg du har :) stå på..
    Hilsen en til ed bakedilla :p
    Camilla :)

    SvarSlett
  2. Fin blogg, og så har du ei så fin søster også...

    K-:)

    SvarSlett
  3. hei du må bare stå på assa jeg digger bloggen din dener drit fin skal til new york om noen dager gleder meg til alle kakene :)

    SvarSlett