Velkommen til min kake-blogg

Dette er en side for de kake- og bakeinteresserte. Her legger jeg ut bilder, oppskrifter og fremgangsmåter på det jeg måtte lage av kaker, desserter, kakepynt og annet bakverk. Legger også ut litt "trinn-for-trinn"-beskrivelser.

Denne siden er ment som en informasjon- og inspirasjonsside for de bakelystne. Jeg driver ikke noe hjemmebakeri, bakingen er for meg kun hobby til eget og kjentes bruk. Det betyr at jeg derfor ikke tar på meg bakeoppdrag...

torsdag 12. april 2012

Nok en puppekake


I dag ble det bakt nok en puppekake. Den består av to sjokoladekaker med sjokoladesmørkrem mellom lagene. Den er trukket i marsmallowsfondant, og dekorert med svartfarget melis.

Denne er nå på vei til Hemsedal, og skal nytes av en nybakt 40-åring, så satser på at den overlever turen. Har tidligere vist hvordan denne lages, så hvis du klikker her, får du se.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar