Velkommen til min kake-blogg

Dette er en side for de kake- og bakeinteresserte. Her legger jeg ut bilder, oppskrifter og fremgangsmåter på det jeg måtte lage av kaker, desserter, kakepynt og annet bakverk. Legger også ut litt "trinn-for-trinn"-beskrivelser.

Denne siden er ment som en informasjon- og inspirasjonsside for de bakelystne. Jeg driver ikke noe hjemmebakeri, bakingen er for meg kun hobby til eget og kjentes bruk. Det betyr at jeg derfor ikke tar på meg bakeoppdrag...

lørdag 31. august 2013

Manuelas cupcakes

Fikk tilsendt bakemixer fra Møllerens for en stund siden, som jeg skulle "test-bake", og komme med ris og ros.
Vel... Mixen var enkel å få til, men dessverre ikke god. Cupcake-mixen fikk en anelse "brent" smak, og var ganske tørre, til tross for nøyaktig fulgt oppskrift.
Frostingen var dessverre heller ikke å skryte av. Ingen smak av hvit sjokolade, som det stod på pakka, men ros for at den var veldig god konsistens på til å sprøyte dekorative roser, akkurat som på pakken.
Beklager Møllerens, men jeg kommer ikke til å kjøpe disse - selv ikke ungene likte de. Skal jeg bruke ferdigmix til muffins, så er det Toro som gjelder - de er veldig gode!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar